Dobrý den,
k Vašemu dotazu mi dovolte drobný komentář.
O výpadku jsme věděli, jakmile nastal. Od cca 7:30 byl vypnut proud v Kalné a Hulicích. V Hulicích držel poté vysílač záložní zdroj asi do 10:45.
Poté i zde došlo k výpadku.
Někdy se stává, že nás lidé o plánovaném výpadku informují SMS, nebo e-mailem dopředu z informačních letáčků od ČEZu. Někdy si upozornění všimneme například při instalaci atd., někdy ne. Většinu výpadků zjistíme, až kdy nastanou - proto jsou všude na důležitých místech UPSky.
O lokálním výpadku se mi zdá zbytečné informovat - je jich několik do měsíce (jak ČEZ provádí údržby a revize vedení) a web by byl nepřehledný, vysílače v Kalné a Hulicích jsou koncové a pokud tedy vypnou v obci proud, je jasné, že lidem nejdou ani počítače. Jakmile proud zapnou, je vysílač připraven dříve než naběhne běžné PC.
Pokud je výpadek proudu někde na tranzitním bodu, kam jsou připojené lokality, kde proud jde, o výpadku pochopitelně informujeme a také zárověň na místo vyjíždíme s elektrocentrálou.
Většinou se nám povede umístit elektrocentrálu dříve než dojde UPS, či-li výpadek klienti ani nepostřehnou.
Někdy ovšem třeba na půlhodinky výpadek nastane - občas je na místa blokovaný přístup, musí se sehnat klíče atd.